Fogadni mernék, hogy már Ön is rákattintott AdWords hirdetésre!

Biztos vagyok benne, hogy Google-keresései során már találkozott ilyen hirdetéssel, sőt rá is kattintott némelyikre, és így találta meg, amit keresett.

Gondolja, hogy rákattintanának az Ön hirdetésére is? Szerintem igen!

A Google hirdetések a Keresőben az organikus (ingyenes) találatok fölött, illetve alatt helyezkednek el.

 

Hogyan is működik?

Olyan kulcsszólistákat hozunk létre az AdWordsben, amelyek a szolgáltatását vagy termékét jellemzik, és ha valaki a listában szereplő kifejezések vagy kulcsszavak valamelyikét beírja a Google keresőjébe, hirdetése megjelenik a Google találatok elején, az organikus (nem fizetős) találatok előtt vagy után.

 

AdWords hirdetéssel a legpontosabb célzás!

Ha jó minőségű a kampány, akkor nincs kidobott pénz, mert kifejezetten azoknak jelenik meg a hirdetése csak, akik az Ön szolgáltatásait vagy termékeit keresik. (Ha nem így van, akkor baj van a kampány menedzselésével!)

A Google keresőben a kampányokat kulcsszó (kifejezés) által célozzuk. Ennél pontosabb célzás nem létezik!

 

Hogyan történik a fizetés az AdWordsben?

A Google keresőben csakis kattintás alapon! Az AdWordsben Ön csak akkor fizet, ha rákattintottak a hirdetésére, és az ügyfél meglátogatta honlapját.

 

Legyen Ön a saját maga marketing menedzsere!

  • Nem kell bonyolult számításokat végeznie, hogy megmérje, mennyire sikeres a hirdetési kampánya, mert az AdWords kiszámolja Ön helyett!
  • Folyamatosan nyomon követheti, hirdetése hányszor jelent meg, hányan kattintottak rá, mennyi konverzió és milyen értékben keletkezett. és mindez Önnek mennyibe került.
  • Napi költségkeret beállításával kontrollálhatja a költségeit.
  • Földrajzilag behatárolhatja, hol jelenjenek meg a hirdetései.
  • Ön határozza meg mikor fussanak a hirdetései: bármikor leállíthatja és újraindíthatja kampányait.