DesignCode Platform
Kereső optimalizálás és Google Adwords kampányok
Google Ads kampánykezelés
Bármire is keresünk az interneten, a találati listában mindig megjelennek hirdetések is. A Google Adwords egy sikeres hirdetési platform, mert számos előnyt kínál a hirdetők számára.
Elérhetőség: Az interneten keresztül a hirdetések elérhetik a potenciális vásárlókat világszerte, nincs földrajzi korlátozás.
Célzott reklám: Az internetes hirdetések lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy pontosan meghatározzák, kiknek jelenjenek meg a hirdetéseik, így hatékonyabban tudják elérni a célközönségüket.
Mérhetőség: Az internetes hirdetések eredményessége könnyen mérhető, így a hirdetők pontosan láthatják, hogy mennyire hatékonyak a kampányaik.
Költséghatékonyság: Az online hirdetések sok esetben költséghatékonyabbak, mint a hagyományos médiumokban való hirdetések.
Interaktivitás: Az internetes hirdetések lehetőséget adnak az interaktivitásra, azaz a potenciális vásárlók közvetlenül reagálhatnak a hirdetésekre, például kattinthatnak rájuk, vagy kitölthetnek egy űrlapot.
Google fiók indítása a hirdetések létrehozásához elengedhetetlen
Regisztrálj a Google Ads szolgáltatására, és érj el új ügyfeleket az üzleti céljaidhoz és a költségkeretéhez igazított online hirdetésekkel. A Google Ads-fiók létrehozásához szükség lesz a vállalkozásod e-mail-címére és webhelyére.
Ha nincs webhelyed, akkor is hirdethet a Google-on az intelligens kampányok segítségével, amely a Google Ads alapértelmezett megoldása az új hirdetők számára. Emellett mindössze 15 perc alatt elkészítheted az első hirdetésedet.
Útmutató a Google hirdetés típusának kiválasztásához
Mielőtt kiválasztod a hirdetést, fontold meg, hogy milyen vevőközönséget szeretnél elérni, valamint mi a konkrét célod a hirdetéssel. Gondold át, hogy milyen demográfiai csoportnak szól a terméked vagy szolgáltatásod.
Ha például fiatalabb vásárlókat céloznál meg, akkor olyan csatornákat és nyelvezetet kell használnod, amelyek vonzzák és megszólítják ezt a korosztályt. Emellett fontos, hogy tisztában legyél a hirdetésed konkrét céljával is.