Google Ads hirdetés-kezelés
A teljes körű kampánykezelést annak ajánljuk, aki egy igazán jól működő, sikeres kampányt szeretne, és csak az Google Ads által szerzett új ügyfelekre szeretne koncentrálni. A Google Ads elég bonyolult program, ráadásul folyamatosan fejleszti a Google, ezért jó ha olyan szakértőre bizza hirdetéseinek menedzselését, aki jól felkészült a Google Adsból.
Amit garantálunk Önnek
- 10 éves Google Ads tapasztalat
- Naprakész Google Ads tudás
- Sikeres, működő kampány
- Új ügyfelek azonnal
- Grátisz Remarketing kampány
- Költséghatékonyság
- Titoktartás
A szolgáltatás részletei
- Google Ads fiók létrehozása, vagy összekapcsolása az ügyfélközponttal.
- Kampányok-hirdetéscsoportok struktúrájának megtervezése.
- Jól specifikált, releváns kulcsszólista összeállítása.
- Kizáró kulcsszavak (kifejezések) megállapítása és felhasználása.
- Hirdetési szövegek kreálása (hirdetéscsoportonként több, hogy eldönthessük, mely típusú hirdetések teljesítenek a legjobban az Ön vállalkozása esetén).
- Kampány- és hirdetéscsoport szintű beállítások elvégzése (költségkeret, földrajzi-időbeni beállítások, stb.).
- Display és Remarketing kampány(ok) hirdetéseinek elkészítése (Google Ads adaptív hirdetések), beállítások elvégzése.
- Bővítmények létrehozása a hirdetések teljesítményének növelése érdekében.
- A Google Ads hirdetési kampány folyamatos felügyelete, szükséges finombeállítások elvégzése.
- A kampány kezelése során felmerülő új kulcsszavak (kifejezések, kizáró kulcsszavak) hozzáadása a kampányhoz.
- Folyamatos ötletelés az eredményesség növelése érdekében.
- A hirdetés költségeinek alacsony szinten tartása.
- Az időközben elérhető olyan új Google Ads szolgáltatások használata, melyek hatékonyabbá teszik a kampányt.
- Analytics fiók létrehozása (ha nincs), hogy a látogatási statisztikák segítségével még hatékonyabbá tegyük a kampányt.
- Megállapodás alapján napi, heti, havi riportok készítése.
Koncepciónk, hogy Ügyfeleink tisztában legyenek azzal, mennyit költenek hirdetésre, és mennyi a kampánykezelés díja. Ennélfogva a kampánymenedzselésről vállalkozásunk adja a számlát, a hirdetési díjról pedig a Google.
A Google-nek fizethet előre és utólag, bankkártyával vagy átutalással. Az ügyfeleink leginkább az előre utalásos verziót szeretik, de egyre többen fizetnek bankkártyával.