Fogadni mernék, hogy már Ön is rákattintott Google Ads hirdetésre!
Biztos vagyok benne, hogy Google-keresései során már találkozott ilyen hirdetéssel, sőt rá is kattintott némelyikre, és így találta meg, amit keresett.
Gondolja, hogy rákattintanának az Ön hirdetésére is? Szerintem igen!
A Google hirdetések a Keresőben az organikus (ingyenes) találatok fölött, illetve alatt helyezkednek el.
Hogyan is működik?
Olyan kulcsszólistákat hozunk létre az Google Adsben, amelyek a szolgáltatását vagy termékét jellemzik, és ha valaki a listában szereplő kifejezések vagy kulcsszavak valamelyikét beírja a Google keresőjébe, hirdetése megjelenik a Google találatok elején, az organikus (nem fizetős) találatok előtt vagy után.
Google Ads hirdetéssel a legpontosabb célzás!
Ha jó minőségű a kampány, akkor nincs kidobott pénz, mert kifejezetten azoknak jelenik meg a hirdetése csak, akik az Ön szolgáltatásait vagy termékeit keresik. (Ha nem így van, akkor baj van a kampány menedzselésével!)
A Google keresőben a kampányokat kulcsszó (kifejezés) által célozzuk. Ennél pontosabb célzás nem létezik!
Hogyan történik a fizetés az Google Adsben?
A Google keresőben csakis kattintás alapon! Az Google Adsben Ön csak akkor fizet, ha rákattintottak a hirdetésére, és az ügyfél meglátogatta honlapját.
Legyen Ön a saját maga marketing menedzsere!
- Nem kell bonyolult számításokat végeznie, hogy megmérje, mennyire sikeres a hirdetési kampánya, mert az Google Ads kiszámolja Ön helyett!
- Folyamatosan nyomon követheti, hirdetése hányszor jelent meg, hányan kattintottak rá, mennyi konverzió és milyen értékben keletkezett. és mindez Önnek mennyibe került.
- Napi költségkeret beállításával kontrollálhatja a költségeit.
- Földrajzilag behatárolhatja, hol jelenjenek meg a hirdetései.
- Ön határozza meg mikor fussanak a hirdetései: bármikor leállíthatja és újraindíthatja kampányait.